Help

 

Handleidingen

 

Klik hier voor een volledige gebruikershandleiding.

Handleiding aanpassen bestaande teksten op UI-online, klik hier

Inloggen

 

Ik wil mijn gebruikersnaam en wachtwoord wijzigen in een door mij goed te onthouden woord?

Antwoord: Uw gebruikersnaam ligt vast en kunt u zelf dus niet wijzigen. Uw wachtwoord kunt u wel wijzigen. Ga hiervoor als u bent ingelogd naar instellingen en voer daar uw nieuwe wachtwoord in. Klik vervolgens op opslaan. Vanaf dat moment is uw nieuwe wachtwoord actief.

Ik heb geen inloggegevens ontvangen of ben deze kwijt geraakt.

Antwoord: Uw inloggegevens kunt u opnieuw aanvragen. Stuur een mail naar ui-online@healthbase.nl en u krijgt nieuwe inloggegevens toegestuurd.

Het lukt mij niet om in te loggen?

Antwoord: Vraag eerst per mail een wachtwoord aan door bij het inlogveld op ‘inloggegevens vergeten te klikken.

Ik krijg bij het aanvragen van een wachtwoord de melding: E-mailadres is niet bekend?

Antwoord: Uw mailadres dat u in eerste instantie heeft verstrekt is waarschijnlijk veranderd. Geef uw huidige e-mailadres aan ons door via ui-online@healthbase.nl.  U krijgt dan uw nieuwe inloggegevens retour.

Zoeken

 

Hoe kan ik het snelst zoeken naar documenten?

Antwoord: Zoeken gaat het snelst via het zoekveld. Hier kunt u op trefwoord, geneesmiddelnaam (zowel spécialité als op stofnaam) en via de barcode van de geneesmiddelverpakking zoeken.  Met behulp van filterinstellingen kunt u het zoekresultaat ook verfijnen.

 

Printen via de webinterface

 

Ik probeer een document te printen, maar het lukt niet.

Mogelijke antwoorden:

1.      Adobe reader is niet aanwezig op uw PC. Dit programma is gratis te downloaden via www.adobe.nl

2.      Check of de printer aan staat en of de juiste printer geselecteerd is. Controleer de printerbuffer en maak deze zo nodig leeg. Start eventueel opnieuw de PC op.

 

Printen via receptverwerking

 

Ik kan via receptverwerking geen VI’s (meer) printen)

Antwoord: controleer of de printer on-line is en of er niets is gewijzigd in de instellingen van uw printer en/of AIS. Ook kunt u contact opnemen met de helpdesk van uw AIS zodat zij op afstand de instellingen kunnen bekijken.

 

Wijzigen van bestaande teksten

 

Kan ik via UI-online bestaande teksten aanpassen?

Antwoord: U kunt bestaande teksten aanpassen binnen UI-online. Raadpleeg hiervoor de handleiding. Een link naar de handleiding staat bovenaan de pagina.

  

Toevoegen eigen teksten

 

Kan ik via UI-online ook eigen teksten maken?

Dit is mede afhankelijk van implementatie door de AIS leveranciers. Informeer bij uw leverancier of zij dit inmiddels ondersteunen. CGM gebruikers kunnen hier al gebruik van maken.

 

Overig

 

Moet ik UI-online ook updaten?

Op UI-online staan altijd de meest recente versies van de documenten. Hiervoor hoeft u als gebruiker niets te doen.

 

Mijn vraag staat hier niet tussen?

 

Stuur een e-mail naar ui-online@healthbase.nl of neem telefonisch contact op via 030-7400360

© 2023 SLS